reklama

EMOOO:)

EMO.je to fakt ze skvela hudba. . =D EMO odporucam pre ludi s depkami, (ako som napr. ja) naozaj to dokaze cloveka povzbudit...sksuim vam aspon ako-tak vysvetlit o co ide. =)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

EMO.je to fakt ze skvela hudba. . =D EMO odporucam pre ludi s depkami, (ako som napr. ja) naozaj to dokaze cloveka povzbudit...sksuim vam aspon ako-tak vysvetlit o co ide. =)

podla coho sa da spoznat cloveka ktory tymto zije??? noo takze hlavne stylom oblecenia...vacsinou sa nahadzuju do ciernych, bielych a sem tam ruzovych veci. celkom neodmyslitelnou castou su podla mna aj cinanky. =) vydela som par uplne krasne pokreslenych(a ja Roxy moya dodám že ja také číňanky mám :D na jednej je emo kluk a na druhej emo holka a veľmi moderné je si na číňanky písať názvy obľúbených skupín..). velka cast EMO comunity =D su vegetariani alebo vegani...(no v tymto moc nesuhlasim, sice je dost nechutne ked sa zamyslim ze ludia zabijaju tie nevinne tvory len kvoli zradlu a podobne, ale zas nevem si predstavit taku radikalnu zmenu mojej stravy-a ja s tým Roxy zas súhlasím pretože ja som vegetariámka :D) no a vela emakov su bisexuali alebo homosexuali (noooo tak s tymto sa celkom stotoznujem...myslim s tym bi...ale homosexuali mi tiez absolutne nevadia) podla mna...(a myslite si co chcete pre mna za mna aj to ze som uplne uchylna a postihnuta nejakou zahadnou chorobu) je krasne ked sa dvaja chalani bozkavaju. =) saaaakra co by som za to dala kebyze mam takych kamosov. =D no ale podme naspet k vyzoru emo ludi.=) drviva vacsina ma cierne vlasy s dlhou ofinou, spustenou cez oci alebo cez pol tvare. ale su aj taky ktory maju total blond haaro. no a tiez neodmyslitelne su piercingy (samozrejme nic pre deti) =D

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

takze...vacsina ludi co pocuvaju EMO su sklamany laskou. EMO je vlastne nejaka odroda punk-rocku a alternativi. je to take velmi zaujimave spojenie vsetkeho dokopy...v piesnach sa septa, krici...proste vsetko co vyjadruje pocity. teda preto je to EMO lebo je to neskutocne emocionalna hudba. =) ne som nejaka EMO girl, alebo co ale nepaci sa mi ked o tom ludia hovoria ze je to len modna vlna...podla mna je to normalny zivotny styl ako kazdy iny. no a teraz par upozorneni a zhodnotenie na zaver...ak je nejaky clovek, ktory nesuhlasi s tym co som o tomto style napisala tak sorrac, nevem o tom moc, ale chcem sa podelit so svetom aspon tymi mizernymi informaciami co o tom viem. =D fakt ma mrzi ak som niekoho urazila alebo nieco podobne. =D urcite to bolo nechtiac. no a teraz co pre mna emo znamena:akosom na zaciatku povedala pomaha to pri depkach, a ja sa pri tom viem dobre vykricat. je to pre mna nieco co mi pomaha nebyt zaskatulkovana v punku. =) nooooo a teraz zopar EMO kapeliek (fakt len zopar): Armor For Sleep, Panic! At The Disco, The Used, Aiden, Bright Eyes, Taking Back Sunday, Fall Out Boy... a este s emom dost uzko suvisi screamo napr. Atreyu, As I Lay Dying, Escape The Fate, Sences Fail, Underoath... a samozrejme mnoho dalsich. mno a mimochodom ma za tento clanok nemusite skopat pod ciernu zem... mozno to co som tu pisala neni uplne presne, tak sorry.Roxy a ak ta mozem doplnit nazov EMO vznikol od slova EMOTHIVE ako skratka cize v v skratke emo su vlastne emocie ako lutost,sklamanie....

Lucia Horváthová

Lucia Horváthová

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kto som?Tak to je dosť ťažká otázka....no coment:) Zoznam autorových rubrík:  EMO PICTURESSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu